Φίλοι και συμφοιτητές με τον Γιάννη Δουβίτσα στη Γεωπονική Σχολή, συγκατοικήσαμε την κρίσιμη χρονιά του 1967. Μέναμε σ’ ένα ημιυπόγειο στην οδό Σκιάθου 75, στα Πατήσια. Εκεί ακούσαμε τις ερπύστριες των τανκς εκείνη την Παρασκευή της 21ης Απριλίου.
Οι δύσκολοι καιροί της Επταετίας μάς ένωσαν ακόμη περισσότερο, χωρίς οι ζοφερές συνθήκες να μας κάνουν να χάνουμε την ευφρόσυνη αίσθηση της ζωής. Δεν ξεχνώ το λευκαδίτικο χιούμορ του και τις στιγμές που με τη μελωδική φωνή του σιγοτραγουδούσε το αγαπημένο του «Μου παρήγγειλε τ’ αηδόνι».
Προσθήκη νέου σχολίου