Αναβάλλεται η σημερινή συνομιλία με τον Πρωθυπουργό στο Ωδείο Αθηνών

Αναβάλλεται η σημερινή συνομιλία με τον Πρωθυπουργό στο Ωδείο Αθηνών

Αναβάλλεται η απογευματινή συζήτηση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ηλία Κανέλλη στο πλαίσιο του πρώτου κύκλου δημόσιων συζητήσεων «Κι αυτοί είναι η Ελλάδα - Συζητήσεις στο Ωδείο Αθηνών». Η εκδήλωση  αναβαλλεται και η νέα ημερομηνία θα ανακοινωθει προσεχώς.

Ο λόγος της αναβολής ειναι ιδιαιτερως σοβαρος. Ο Πρωθυπουργός προσκλήθηκε και, στις 17:45, θα συμμετάσχει στην τηλεδιάσκεψη ηγετών της Συμμαχίας των Προθύμων.Την τηλεδιάσκεψη οργανώνουν ο Πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου Κιρ Στάρμερ, o Πρόεδρος της Γαλλίας Εμμανουέλ Μακρόν και ο καγκελάριος της Γερμανίας Φρήντριχ Μερτζ..

Σχετικά άρθρα

Προσθήκη νέου σχολίου

Αποστολή