Για τον Ναβάλνι: απόψε, 6.30 μ.μ., στη Ρωσική Πρεσβεία

Για τον Ναβάλνι: απόψε, 6.30 μ.μ., στη Ρωσική Πρεσβεία

Σιωπηλή διαμαρτυρία στην Ρωσική Πρεσβεία για τη δολοφονία του Αλεξέι Ναβάλνι από το καθεστώς Πούτιν έχει προγραμματιστεί για σήμερα Δευτέρα 19/02 στις 18:30.
Ο Ναβάλνι έπεσε θύμα ενός σκαιού καθεστώτος - ο ηγέτης του οποίου δολοφονεί τους αντιπάλους του, ποδοπατά το λαό του και απειλεί την Ουκρανία στην οποία έχει επιτεθεί. 
Ας πούμε όσο πιο δυνατά μπορούμε ότι θα έχει απέναντί του όσους πολίτες διεκδικούν δικαιοσύνη και ελευθερία. 
 
Δηλώστε συμμετοχή στη σελίδα της εκδήλωσης στο facebook: 
 
 

Σχετικά άρθρα

Προσθήκη νέου σχολίου

Αποστολή