Στην παρουσίαση του «Μίλα Πηνελόπη»

Στην παρουσίαση του «Μίλα Πηνελόπη»

Η παρουσίαση του βιβλίου της Αγγέλας Καστρινάκη: Μίλα, Πηνελόπη!
Την παρακολούθησα, το βράδυ της Πέμπτης 30 Νοεμβρίου, στο κατάμεστο θέατρο της οδού Φρυνίχου, στην Πλάκα. Δεν θυμάμαι άλλη εκδήλωση για δοκιμιακό έργο να έγινε σε τέτοια ατμόσφαιρα αμφίδρομης επικοινωνίας ομιλητών και κοινού.

Ο Μιχάλης Κοπιδάκης με λόγο χαρίεντα αναφέρθηκε στην αρχετυπική μορφή της ομηρικής ηρωίδας ενώ η Μαρία Στρατηγάκη τη συνέδεσε δυναμικά με την ιστορία του φεμινισμού. Η Μαρία Τοπάλη διακριτικά και με ποιητική διάθεση συντόνισε τη συζήτηση. Η Αγγέλα Καστρινάκη μίλησε για την εικοσαετή συμπόρευσή της με την “Πηνελόπη”, την πρόσληψή του μύθου της σε διάφορες χρονικές περιόδους και για τον τρόπο που συναρμολόγησε έργα δύο αιώνων, κυρίως ποιητικά, από τον ελληνικό και τον διεθνή χώρο.
Η επιτυχημένη εκδήλωση έκλεισε με την εκφραστική ανάγνωση ποιημάτων από την συγγραφέα που τη συνόδευσε η δεξιοτέχνης φλαουτίστρια Κλεοπάτρα Κυρτάτα. Η νεαρή καλλιτέχνης ήταν μια ευχάριστη έκπληξη με την λεπταίσθητη υπόκρουση αλλά και την αυτόνομη μουσική ερμηνεία των στίχων.

Σχετικά άρθρα

Προσθήκη νέου σχολίου

Αποστολή